In de onderstaande categorieën vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@siblu.nl of 0488-792131

Siblu Vakantieparken en het Coronavirus - bijgewerkt op 30/03/2020

Siblu Vakantieparken volgt de ontwikkelingen van het Coronavirus nauwlettend. We volgen op dit moment het landelijk beleid, het RIVM en de reisadviezen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken op. 

Reisadvies Frankrijk

In navolging van de Franse overheid en haar besluit, moeten wij helaas bevestigen dat onze Franse Siblu vakantieparken tot 24 april gesloten zijn voor vakantiegangers. Heb je een vakantie naar één van onze Franse parken gepland staan met een aankomst tot 24 april? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Je hoeft hier voor geen contact met ons op te nemen.

Meer informatie over de maatregelen die door de Franse overheid zijn genomen kun je hier lezen. Deze pagina wordt regelmatig bijgewerkt.

Reisadvies Nederland

In navolging van de provincie Zeeland en haar besluit, moeten wij helaas bevestigen dat onze Nederlandse Siblu vakantieparken tot en met 10 mei gesloten zijn voor vakantiegangers, seizoensplaatsen en eigenaren. Heb je een vakantie naar één van onze Nederlandse parken gepland staan met een aankomst tot en met 10 mei? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Je hoeft hier voor geen contact met ons op te nemen.

Hieronder hebben we een aantal vragen over jouw boeking beantwoord. Mocht je nog vragen hebben omtrent jouw boeking met aankomst tot 24 april op onze Franse parken of met aankomst tot en met 10 mei op onze Nederlandse parken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@siblu.nl of 0488-792131.

Coronavirus

Wat kan ik doen als ik niet meer naar mijn vakantiebestemming wil reizen?

In navolging van de Franse overheid en haar besluit, moeten wij helaas bevestigen dat onze Franse Siblu vakantieparken tot 24 april gesloten zijn voor vakantiegangers. In navolging van de provincie Zeeland en haar besluit, sluiten wij helaas ook onze Nederlandse Siblu vakantieparken tot en met 10 mei voor vakantiegangers, seizoensplaatsen en eigenaren.


Heb je een vakantie naar één van onze Franse parken gepland staan met een aankomst tot 24 april? Of tot en met 10 mei naar onze Nederlandse parken? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. 


Heb je een vakantie gepland staan met een aankomst vanaf 24 april naar onze Franse parken of een vakantie met een aankomst na 10 mei? Dan zal jouw vakantie doorgaan en zijn de gebruikelijke algemene voorwaarden van toepassing tot nader bericht. Dit betekent dat als je besluit je vakantie te wijzigen of te annuleren dit conform  onze algemene voorwaarden gaat.

Kan ik mijn reis wijzigen in verband met het Coronavirus?

Voor onze gesloten campings geldt het volgende. Met onze huidige wijzigingsprocedure en algemene voorwaarden kun je tot 42 dagen voor het begin van je vakantie een schriftelijke aanvraag indienen voor één wijziging op jouw boeking. Dit betekent dat je de mogelijkheid hebt om van datum of camping te veranderen. Voor deze wijziging worden er geen wijzigingskosten van € 35 in rekening gebracht. Wel dien je het verschil te betalen als de kosten voor de nieuwe reis hoger zijn dan jouw oorspronkelijke boeking. Indien de kosten voor de nieuwe reis lager zijn dan de oorspronkelijke boeking dan wordt dit verschil gerestitueerd. 
 

Wat gebeurt er als blijkt dat ik het Coronavirus heb of in thuisisolatie moet en hierdoor niet op vakantie kan?

Als je vanwege ziekte niet kunt reizen, gelden in principe onze annuleringsvoorwaarden. Of wijzigings- en/of annuleringskosten gedekt zijn, hangt af van het type verzekering en verzekeraar waar je bent aangesloten. Raadpleeg de algemene voorwaarden van jouw verzekering.

Dekt mijn annuleringsverzekering de kosten als ik mijn vakantie wil annuleren of omboeken in verband met het Coronavirus?

Of annulerings- of wijzigingskosten gedekt zijn, hangt af van het type verzekering en verzekeraar waar je bent aangesloten. Raadpleeg de algemene voorwaarden van jouw verzekering.
 

Wat gebeurt er als er een negatief reisadvies wordt afgegeven voor mijn vakantiebestemming?

Siblu Vakantieparken volgt de ontwikkelingen van het Coronavirus nauwlettend. We volgen op dit moment het landelijk beleid, het RIVM en de reisadviezen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken op. 

In navolging van de Franse overheid en haar besluit, moeten wij helaas bevestigen dat onze Franse Siblu vakantieparken tot 24 april gesloten zijn voor vakantiegangers. In navolging van de provincie Zeeland en haar besluit, sluiten wij helaas ook onze Nederlandse Siblu vakantieparken tot en met 10 mei voor vakantiegangers, seizoensplaatsen en eigenaren.

Heb je een vakantie naar één van onze Franse parken gepland staan met een aankomst tot 24 april? Of tot en met 10 mei naar onze Nederlandse parken? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Houd er rekening mee dat een reisadvies altijd geldt voor een bepaalde periode. Een negatief reisadvies heeft dus betrekking op reizen binnen die periode. Voor vakanties buiten deze periode geldt dat deze gewijzigd of geannuleerd kunnen worden conform onze standaard wijzigingsprocedure.

Wat gebeurt er als ik tijdens mijn verblijf op een Siblu camping symptomen van het Coronavirus krijg?

Als je tijdens je verblijf op een Siblu camping symptomen zoals koorts of luchtwegklachten (denk aan hoesten of kortademigheid) begint te vertonen, ga dan niet direct naar de receptie van de camping of naar een dokterspraktijk. Vermijd contact met mensen om je heen en bel nummer: 15 (ambulance) wanneer je in Frankrijkop vakantie bent of jouw eigen huisarts wanneer je in Nederlandop vakantie bent. Indien je positief getest wordt op COVID-19, willen wij je vragen om telefonisch contact op te nemen met de receptie van de camping. 

Wat gebeurt er als er iemand anders op een Siblu camping positief getest is op het virus?

We doen er alles aan om maatregelen te nemen en op dit moment iedereen op onze campings maximale hygiëne en veiligheid te bieden, inclusief grondige schoonmaak van alle faciliteiten en accommodaties en het aanmoedigen van naleving van de hygiëne aanbevelingen van de overheid. 

Indien er iemand anders op de camping tijdens jouw verblijf positief getest wordt op het COVID-19, worden de relevante autoriteiten op de hoogte gebracht en worden alle nodige stappen ondernemen om de veiligheid van onze gasten en personeel te garanderen. Je wordt uiteraard op de hoogte gebracht en gehouden wanneer er zich een dergelijke situatie voordoet.

Zijn er nog andere maatregelen die ik kan nemen?

We raden je aan om de ontwikkelingen van het Coronavirus en de adviezen van o.a. het RIVM en het Ministerie van Buitenlandse Zakenen nauwlettend te volgen. We raden je ook aan om verzekerd op reis te gaan, door middel van het afsluiten van een reis- en annuleringsverzekering.

 

Accommodatie

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn toegestaan in bepaalde accommodaties op 8 van onze vakantieparken:

  • Les Charmettes,
  • Domaine de Kerlann,
  • Domaine de Litteau,
  • Domaine de Soulac,
  • Mar Estang, 
  • Les Dunes de Contis,
  • Les Viviers,
  • In de Bongerd*

Er zijn maximaal 2 honden per accommodatie toegestaan en de kosten hiervoor bedragen € 6 per dag/hond. Aanmelden kan via 0488-792131. Op de andere vakantieparken zijn honden niet toegestaan. Wel zijn er aangepaste woningen waar blindengeleidehonden zijn toegestaan.

*Voor camping In de Bongerd geldt, dat er maximaal 1 hond is toegestaan in geselecteerde accommodaties. De kosten hiervoor bedragen € 5 per dag/hond.

Hoe kan ik de locatie van mijn accommodatie kiezen?

Wil je meer comfort, voorzieningen of wil je dicht bij het zwembad zitten of juist rustig gelegen? Kies dan zelf de ligging van je accommodatie voor € 7 per nacht. In de eerste stap van het boekingsproces (kies accommodatie) kun je de locatie van je accommodatie kiezen.

Hulp nodig? Neem dan contact met ons op via 0488-792131 of via info@siblu.nl.

Wat is een standaard accommodatie?

Een standaard accommodatie is een accommodatie waarbij de plaats nog onbekend is. De definitieve plaats van de accommodatie wordt bij aankomst door de camping aan je gecommuniceerd. Het is dus van te voren niet duidelijk waar je precies op de camping geplaatst zult worden. Dit is op basis van beschikbaarheid. 

Beschikken de accommodaties over een airconditioning?

Op al onze vakantieparken (m.u.v. onze Nederlandse campings) zijn er accommodaties beschikbaar met een airconditioning. In het boekingsproces kan er per vakantiepark gefilterd worden op 'accommodaties met airconditioning'.

 

Mag ik een barbecue gebruiken bij mijn accommodatie?

In principe wel. De meeste accommodaties hebben een barbecue inbegrepen. Per gemeente waarin de camping gevestigd is, worden er andere regels gehanteerd en hierdoor ook andere typen barbecues. Raadpleeg de campingpagina's voor meer informatie.

Zijn er accommodaties die geschikt zijn voor mindervaliden?

Er zijn een aantal accommodaties op diverse campings beschikbaar voor mensen met een beperking. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze reserveringsafdeling via 0488-792131, zij helpen je graag verder.

Kan ik mijn auto bij de accommodatie parkeren?

Ja, het is toegestaan om maximaal 1 auto bij de accommodatie te parkeren

Welke afmetingen hebben de bedden?

Alle accommodaties hebben een hoofdslaapkamer met één tweepersoonsbed en de overige slaapkamers hebben eenpersoonsbedden.

De afmetingen van de bedden zijn:

  • Eenpersoonsbed: 80 x 190 cm
  • Tweepersoonsbed: 140 x 190 cm

Hoe groot zijn de percelen van de accommodaties?

Alle plekken voldoen op zijn minst aan het gemiddelde dat vereist is voor een 4-sterren camping. De plekken bij Siblu zijn bijzonder ruim met een gemiddelde van 140m². Alle accommodaties zijn zo opgesteld dat je optimaal van de ruimte die je plek biedt, gebruik kunt maken.

 

Is er ruimte voor een babybedje in de slaapkamer?

Helaas is er geen ruimte in de slaapkamers om een babybedje te plaatsen. Het is wel mogelijk om deze in de woonkamer te plaatsen.

Vakantieparken

Zijn zwemshorts en bermuda's toegestaan?

Zwemshorts of bermuda's zijn toegestaan in alle zwembaden op onze vakantieparken, met uitzondering van camping Mar Estang waar dit momenteel nog niet is toegestaan. Het is in onze zwembaden niet toegestaan om met een T-shirt aan zwemmen.

Wanneer zijn de vakantieparken en faciliteiten geopend?

Je kunt vanaf februari tot eind oktober in een accommodatie op onze parken verblijven (openingstijden van de campings kunnen verschillen). Faciliteiten zoals zwembadcomplexen, kidsclubs, restaurants, entertainment, en dergelijke zijn vanaf april tot september geopend.

Is er wifi beschikbaar op de vakantieparken?

Om het voor iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken is er op elk vakantieparken gratis wifi bij de bar of receptie. Indien je internet in de accommodatie wilt, dan kun je deze tijdens het maken van een reservering of bij aankomst bij de receptie op het park, tegen betaling aanschaffen.

De kosten hiervoor bedragen:

  • Wifi Smart voor € 19 per week
    Onbeperkte Wifi voor het hele gezin. Je hebt hiermee onbeperkt toegang tot apps, web en e-mail. Je kunt maximaal 5 apparaten tegelijkertijd gebruiken. Deze Wifi is niet geschikt voor het streamen van audio en video. Wil je dit wel? Kies dan voor onze Wifi Intensief.
  • Wifi Intensief voor € 29 per week
    Onbeperkte Wifi voor het hele gezin. Je hebt hiermee onbeperkt toegang tot apps, web, e-mail en het streamen van audio en video. Je kunt maximaal 5 apparaten tegelijkertijd gebruiken.
  • Wifi op de Nederlandse vakantieparken
    Op camping In de Bongerd en De Oase is de Wifi gratis en beschikbaar in de accommodaties en op staanplaatsen. Voor een eventuele tweede toegangscode op camping In de Bongerd wordt er € 20 in rekening gebracht.

Kan ik een staanplaats reserveren?

Op de Franse campings Les Dunes de Contis en Le Conguel is het mogelijk om een staanplaats te reserveren. De staanplaatsen zijn hier circa 80m². Het is hier toegestaan om met maximaal 6 personen (minimaal 1 volwassene) te verblijven. Het is helaas niet mogelijk om een staanplaats via de website te boeken. 

Op de Nederlandse campings In de Bongerd en De Oase is het ook mogelijk om een staanplaats te reserveren. De staanplaatsen zijn circa 110m² op camping In de Bongerd en tussen de 80 en 100m² op camping De Oase. Het is toegestaan om hier met minimaal 2 en maximaal 6 personen te verblijven. 

Voor meer informatie of het reserveren van een staanplaats, raden wij je aan om contact op te nemen met onze reserveringsafdeling via 0488-792131.

Wanneer kan ik aankomen?

Op de Franse parken kun je in het laagseizoen op elke dag van de week aankomen en vertrekken (minimale verblijfsduur is 3 nachten). Tijdens het hoogseizoen (half juli t/m eind augustus) kun je op deze parken alleen op zaterdagen aankomen en vertrekken (minimale verblijfsduur is 7 nachten).

Op de Nederlandse parken kun je in het laagseizoen op elke dag van de week, met uitzondering van zaterdag, aankomen en vertrekken (minimale verblijfsduur is 2 nachten). Tijdens het hoogseizoen (juli t/m eind augustus) kun je op deze parken alleen op vrijdagen aankomen en vertrekken (minimale verblijfsduur is 7 nachten).

Hoe laat kan ik inchecken?

Op onze Franse parken is het mogelijk om vanaf 16:00 uur in te checken, totdat de receptie sluit. Wanneer de receptie gesloten is, kun je je melden bij de 'late aankomstboxen' naast de receptie. Hier kun je je sleutels ophalen. Voor staanplaatsen kun je vanaf 12:00 uur inchecken. 

Op onze Nederlandse parken is het mogelijk om vanaf 15:00 uur in te checken, totdat de receptie sluit. Wanneer de receptie gesloten is, kun je je bij camping De Oase melden bij de 'late aankomstboxen' naast de receptie. Hier kun je je sleutels ophalen. Bij camping In de Bongerd kun je je melden bij de horecagelegenheid. Voor staanplaatsen kun je vanaf 14:00 uur inchecken.

Wil je tijd besparen bij aankomst en sneller inchecken? Geef dan alvast je persoonlijke gegevens door in je My-Siblu account.

Hoe laat mag ik uitchecken?

Op onze Franse parken dien je de sleutels van de accommodatie voor 10:00 uur in te leveren. Voor staanplaatsen kun je tot 12:00 uur uitchecken.

Op onze Nederlandse parken dien je de sleutels van de accommodatie voor 10:00 uur in te leveren. Voor staanplaatsen kun je tot 11:00 uur uitchecken.

Waar vind ik de parkplattegrond?

Wanneer je in het menu een gewenste camping aanklikt, word je doorgestuurd naar de pagina van deze camping. Door op de knop 'Plattegrond' onder de tekst aan de linkerkant te klikken, zal de plattegrond in een nieuw tabblad geopend worden. 

Wat is een Fun Pass en wat kost het?

De Fun Pass geeft je toegang tot de zwembadcomplexen (zowel binnen- als buitenzwembaden), de kidsclubs, diverse sportactiviteiten, entertainment faciliteiten en soms ook restaurants en bars. 

Wanneer je rechtstreeks bij Siblu of partners (Vacansoleil, Vacanceselect, Roompot, Booking.com, TUI, ASCI en Suncamp) boekt, dan is de Fun Pass voor iedere reiziger inbegrepen. Breng je alleen een bezoek aan de camping, boek je ergens anders of direct via een chaleteigenaar? Dan is Fun Pass niet inclusief. Je kunt de Fun Pass dan online met 20% korting of direct bij de receptie aanschaffen.

Meer informatie >

Zijn groepen toegestaan op camping In de Bongerd of camping de Oase?

Onze Nederlandse campings zijn familiecampings. Jongeren onder de 21 jaar die alleen of samen in een groep reizen worden hierdoor niet toegelaten in onze stacaravans en op kampeerplaatsen.

 

Reserveren en betalen

Moet ik de totale reissom direct voldoen bij het maken van een boeking?

  • Maak je een reservering buiten 6 weken voor aankomst, dan dien je een aanbetaling van 20% te doen. Het restantbedrag dient uiterlijk 6 weken voor aankomst bij Siblu binnen te zijn.
  • Maak je een reservering binnen 6 weken voor aankomst, dan dien je de volledige reissom in één keer te voldoen.

Hoe kan ik betalen bij een internetboeking?

Je kunt je reservering online betalen met creditcard, IDEAL en PayPal. Voor Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact/Mister Cash te betalen. Bij betaling met een creditcard wordt de betaling ook direct bij het maken van een boeking afgeschreven.

Hoe kan ik betalen bij een telefonische boeking?

Nadat je via het callcenter een boeking hebt gemaakt, ontvang je een reserveringsbevestiging. In deze bevestiging staat een link naar jouw My-Siblu account. Via jouw account kun je je reservering betalen met een creditcard, IDEAL of PayPal. Voor Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact/Mister Cash te betalen. Bij betaling met een creditcard wordt de betaling ook direct bij het maken van een boeking afgeschreven.

Hoe kan ik mijn boeking wijzigen?

Toch van datum, accommodatie of vakantiepark wijzigen? Dat is mogelijk (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt hiervoor contact opnemen met ons via 0488-792131 of via info@siblu.nl

Bij het wijzigen van een boeking zijn de volgende voorwaarden en kosten van toepassing:

  • Voor wijzigingen tot 42 dagen voor de aankomstdatum, brengen wij € 35 per wijziging in rekening. Deze wijzingskosten worden niet in rekening gebracht indien je de duur van je verblijf verlengt of omboekt naar een duurdere periode en/of duurdere accommodatie.
  • In principe worden wijzigingen vanaf 42 dagen voor de aankomstdagen niet geaccepteerd. In geval van een wijziging naar een goedkopere periode en/of accommodatie of een (gedeeltelijke) annulering, ben je het volledige factuurbedrag (zoals vermeld in je reserveringsbedrag) verschuldigd.

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Je kunt je boeking annuleren door contact op te nemen met ons via 0488-792131 of via info@siblu.nl.

Bij het annuleren van een boeking zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  • Wanneer de boeking tot 42 dagen voor aankomst geannuleerd wordt, wordt er 20% van de totale reissom en 100% van een eventuele annuleringsverzekering in rekening gebracht.
  • Wanneer de boeking tussen de 42 dagen tot 14 dagen voor aankomst geannuleerd wordt, wordt er 50% van de totale reissom en 100% van een eventuele annuleringsverzekering in rekening gebracht. Indien de totale reissom minder dan € 200 bedraagt, dan zijn de annuleringskosten € 100.
  • Wanneer de boeking binnen 14 dagen voor aankomst geannuleerd wordt, dan bedragen de annuleringskosten 100% van de reissom en 100% van de eventuele annuleringsverzekering.

 

Wat is er ingebrepen in de prijs van een accommodatie?

Bij de huurprijs van een accommodatie zijn gas, elektriciteit, BTW en de Fun Pass (hiermee krijg je toegang tot zwembadcomplexen, kidsclubs, sportieve activiteiten en entertainment faciliteiten) inbegrepen.

Worden er reserveringskosten in rekening gebracht?

Nee, er worden voor een internet-, park- of telefonische boeking geen reserveringskosten in rekening gebracht.

Borg

Waarom moet ik borg betalen?

In de meeste gevallen zijn de accommodaties geen eigendom van Siblu maar van particuliere eigenaren. Als er na vertrek extra schoonmaak- of reparatiewerkzaamheden nodig zijn aan de accommodatie, betaalt Siblu dit van de borg. Als we de borg voor de schade of schoonmaak geheel of gedeeltelijk moeten inhouden, word je daar binnen 14 dagen van op de hoogte gebracht.

Hoeveel bedraagt de borg?

Siblu rekent borg voor eventuele schade en de eindschoonmaak. Indien je geen borg wenst te betalen, is het mogelijk om een schadegarantie af te sluiten of een eindschoonmaak bij te boeken.

  • Schadegarantie Frankrijk
    Voor de Franse campings biedt Siblu een schadeverzekering aan van € 35 per verblijf om incidentele schade aan de accommodatie, meubels en accessoires, veroorzaakt tijdens een verblijf, te dekken. Met uitzondering van schade veroorzaakt door nalatigheid of opzet. Indien je geen gebruik wil maken van deze verzekering, dan wordt er een borg van € 300 gevraagd.

    Deze optie is niet mogelijk voor de Nederlandse campings. 

  • Eindschoonmaak 
    Voor de Franse campings is het mogelijk om een eindschoonmaak bij te boeken. De kosten hiervoor bedragen € 80. Indien je geen gebruik wil maken van de  eindschoonmaak, dan wordt er een borg van € 130 gevraagd. Deze borg is bedoeld om eventuele schoonmaakkosten of items die ontbreken in de inventaris te dekken.

    Voor de Nederlandse campings is het mogelijk om een eindschoonmaak bij te boeken. De kosten hiervoor bedragen € 80. Indien geen eindschoonmaak is bijgeboekt dient de accommodatie schoongemaakt te zijn bij het uitchecken, er worden hiervoor geen extra borgkosten in rekening gebracht.

  • Borg Nederland
    Siblu vraagt om een borg van € 100 per verblijf op een Nederlandse camping om incidentele schade aan de accommodatie, meubels en accessoires, veroorzaakt tijdens een verblijf, te dekken. Met uitzondering van schade veroorzaakt door nalatigheid of opzet. En is ook bedoeld om eventuele schoonmaakkosten of items die ontbreken in de inventaris te dekken. Deze borg zit standaard in de reissom inbegrepen

 

Hoe kan ik de borg betalen?

De borg voor Franse parken kan bij aankomst op de receptie betaald worden met een creditcard, bankpas en bij hoge uitzondering contant. De borg kan ook vanaf 7 dagen voor aankomst in je My-Siblu account met een creditcard, IDEAL of PayPal betaald worden. Voor Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact/Mister Cash te betalen.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

De borg wordt volledig terugbetaald aan het einde van een verblijf zodra is vastgesteld dat de accommodatie in goede staat is achtergelaten. Indien de accommodatie niet gecontroleerd kan worden voor vertrek (omdat je bijvoorbeeld erg vroeg vertrekt), kan het voorkomen dat de borg niet direct, maar binnen 14 dagen wordt terugbetaald.  Als we de borg voor de schade of schoonmaak geheel of gedeeltelijk moeten inhouden, word je daar binnen 14 dagen van op de hoogte gebracht.
 

Waarom heb ik mijn borg niet of maar voor een gedeelte teruggekregen?

De borg wordt volledig terugbetaald aan het einde van een verblijf zodra is vastgesteld dat de accommodatie in goede staat is achtergelaten. Indien de accommodatie niet gecontroleerd kan worden voor vertrek (omdat je bijvoorbeeld erg vroeg vertrekt), kan het voorkomen dat de borg niet direct, maar binnen 14 dagen wordt terugbetaald.  Wacht je al langer dan 21 dagen? Dan kan het zijn dat de receptie niet in het bezit is van het juiste rekeningnummer. Wij raden je aan om contact op te nemen met ons via 0488-792131 of via info@siblu.nl.

Het kan ook zijn dat we de borg voor de schade of schoonmaak geheel of gedeeltelijk moeten inhouden. In beide gevallen heb je hierover binnen 14 dagen na vertrek bericht gekregen. Mocht dit niet het geval zijn, dan raden we je aan om contact op te nemen met ons callcenter via 0488-792131 of via info@siblu.nl.