Doelstellingen en verantwoordelijkheden | Siblu
 

Siblu houdt zich aan de regels voor Camping en Outdoor Recreatie

Siblu houdt zich aan de Transparency Charter for Camping en Outdoor Recreation

Siblu is officieel lid van de Camping and Outdoor Recreation Transparency Charter, opgericht door de FNHPA Vakbond (National Federation of Camping Tourism) en de FFCC trade association (French Camping and Caravaning Federation).

Raadpleeg de Transparency Charter for Camping en Outdoor Recreation

De doelstellingen en verantwoordelijkheden

Het doel van de 16 verplichtingen van het Transparency Charter is om de relatie tussen campings/vakantieparken en hun klanten te regelen en:

  • Ethisch verantwoordelijke gehuurde accommodaties
  • Garandeert de voorwaarden van de klantaccommodatie op de huurhoogte
  • Bepaalt dat de verplichtingen met betrekking tot het gebruik van de kampeerterrein en het gehuurde terrein duidelijk zijn omschreven
  • Het Transparantiehandvest stimuleert goede zakelijke praktijken door professionals en streeft ernaar om de belangen van klanten te beschermen, bij voorbeeld in geval van nood.
  • Het handvest legt de verbintenissen van beide partijen uiteen en vormt derhalve een bescherming voor de klant.

Meer dan 7500 vakantie eigenaren van Siblu geven het vertrouwen.

Siblu, de eigenaar van 17 vakantieparken in Frankrijk, was op zijn gemak met het ondertekenen van het Transparant Charter for Camping and Outdoor Recreation, aangezien onze verkoopbenadering en klantenrelaties zijn gebaseerd op transparantie, kwaliteit en duurzaamheid. Siblu heeft als Franse leider in vakantieparken en de verkoop van de vakantiewoningen een gedragscode opgebouwd ten behoeve van zijn huiseigenaren, die het beschermen van: 

  • Een gedetailleerd jaarlijks contract met gelijke voorwaarden voor de camping en de stacaravan eigenaar 
  • Het recht van de eigenaar om hun pitchhuurcontract jaarlijks te verlengen (dit geldt niet indien het contract of interne regels en regels zijn overtreden of in geval van overmacht) 
  • Geen verplichting om het stacaravan te wijzigen op basis van zijn leeftijd. 

Siblu streeft altijd naar een uitstekende klantenservice voor onze 17 vakantieparken en onderhoudt langdurige professionele relaties met zijn vakantiewoning eigenaren.

Dien uw vraag HIER

uw keuze :

uw gegevens

Alleen de velden met een * zijn verplicht.

Wij beschermen uw persoonlijke gegevens zullen nooit aan derden worden doorgegeven. Onze klant file, bij de CNIL, is onderworpen aan de uitoefening van het recht van toegang en rectificatie met onze klantenservice: Siblu France SAS - Customer Service - 10, avenue Leonard de Vinci - (F) 33600 Pessac.

Scroll naar boven