Veelgestelde vragen

Siblu beantwoord al uw vragen

Hulp en ondersteuning

Moet ik borg betalen bij aankomst?

Aan het eind van de vakantie ben je verplicht de accommodatie in goede staat en schoon achter te laten.

Schade

Siblu biedt een schadeverzekering aan van €35 per verblijf om incidentele schade aan de accommodatie, meubels en accessoires, veroorzaakt tijdens jouw verblijf, te dekken. Met uitzondering van schade veroorzaakt door nalatigheid of opzet. Indien je geen gebruik wil maken van deze verzekering betaal je €300 borg bij aankomst.

Schoonmaak

Tevens biedt Siblu een eindschoonmaak aan van €80 per verblijf, zodat de accommodatie na jouw vertrek wordt schoongemaakt. Indien je hier geen gebruik van wil maken, betaal je bij aankomst €130 borg. Deze borg is bedoeld om eventuele schoonmaakkosten of items die ontbreken in de inventaris te dekken.

De borg wordt volledig terugbetaald aan het einde van jouw verblijf zodra is vastgesteld dat de accommodatie in goede staat is achtergelaten. Indien de accommodatie niet gecontroleerd kan worden voor vertrek (omdat je bijvoorbeeld erg vroeg vertrekt), kan het voorkomen dat de borg niet direct, maar binnen 14 dagen wordt terugbetaald.  Als we de borg voor de schade of schoonmaak geheel of gedeeltelijk moeten inhouden, word je daar binnen 14 dagen van op de hoogte gebracht.

De borg kan alleen betaalt worden met een creditcard bij aankomst.

 

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag? Neem contact met ons op via het invulformulier beneden aan de pagina. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Scroll naar boven